یونا

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ب.ظ

پایان

سال های سال.آفتاب ها و سایه ها. لحظه ها.دردها و لبخندها.ابرها و باران ها.گرما و سرما.واژه ها.واژهای فراموش شده.جمله هایی از سر نو.نوشته هایی گمشده.غصه ها ودلتنگی ها.نیمکت های سرد سال هایی دور.کتاب هایی که خوانده ام.رفتن ها و آمدن ها.رفتن ها و رفتن ها.دور شدن ها.تن دادن ها.دل دادن ها.روزگاران دور دور دور.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۱۱
یونا یونا
يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بیست و ششم

چند روزی را از دنیا، از کتاب هایم ، از خیابان ها، از آشپزخانه، از این پتو، از تو، از جنگل،، حتا از شعر ، از آتش ، از همه .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۲۹
یونا یونا
شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ

الان

بخوان و برو.ببین و برو.نمان.ماندن خفه ات می کند.برو.هرجا.نمان.واژه ها دیگرند و ما دیگر.حرف ها دیگرند و درون ها دیگر.شادمانی خواندن و دیدن را بخواه.شادمانی بودن با آدم هایی که آدم تو نیستند.تو هم آدم کسی نیستی.پایت را بردار از میانشان و برو. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۴
یونا یونا
شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸ ق.ظ

ای گرفته آفتابت

نه به خاطرت و نه به اختیارت.جایی این حوالی جنگ بوده است و هنوز . چیزهایی می نویسی و بعد پیام هایی از سرخوشی. و تمام می شود .واژه ها پیش ازتو مرده اند!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۳۸
یونا یونا
سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ق.ظ

سه شنبه

از روزهایی که .این واژه ها کافی نیستند.چیزی سنگین است.نشسته اینجا.واژه ها به کار نمی آیند.درخت ها پشت شیشه هستند.کسانی راه می روند.من انگاز چیزی از این زندگی هستم.این فنجان.این یخچال.اینجایم.انگار.همیشه.تکرار فایده ای ندارد.هیچ کس نیست.چیزی سنگین است.یا چیزهایی.بگذرم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۰۷
یونا یونا
يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۳ ق.ظ

غبطه

به کوه ها.به برگ های کوچک بهاری.به  دست های تو.به شمعدانی هایت.به صندلی های حیاط خلوت.به واژه های دل تو.به بارانی که می بارید.به اردیبهشتی  که می آید.به درختان دورترین کوهستان. به چشم اندازها.به واژه های دل تو.به دل تو. به واژه ها.به شعر هایت.به آتش.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۳
یونا یونا
يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳ ق.ظ

نوزدهم

ما.اینجا ی زندگی.این اشیا.فرش ها ، دیوار، کتاب ها، ظرف ها، کفش هایمان.هر روز میان این زندگی بیدار می شویم.میان این اشیا.این هوا.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۲۳
یونا یونا